Ուսումնական Ձմեռ, ամանորյա աշխատանք հայրենագիտությունից

1.Ամանորյա  ընտանեկան ավանդույթը՝ Ձեր ընտանիքում ինչպիսի՞ն է այժմ, և ինչպիսի՞ն է եղել Ձեր ծնողների ընտանիքում, երբ նրանք ձեր հասակին էին։

Իմ մայրիկը նշում եր ամանորը երջանիկ իմ պապիկի հետ ու տատիկիս հատ նրանք հավաքվում են տոնածառի կողքը և երգում պարում են։

2. Ուտեստներից՝ ի՞նչ ենք այժմ համարում ավանդական ուտելիք, ի՞նչ կա հիմա, որ նախկինում չկար, և ի՞նչ կար հնում, որ հիմա չկա

տավրի մսով վրեն տոմատ։
Հնում անանաս չկար և ես չգիտեմ ինչ կար անցալում։

3. Ինչպիսի՞ նվերներ են ցանկացել Ձմեռ պապիկից ստանալ Ձեր ծնողները, և ինչպիսի՞ն եք ցանկանում դուք, նմանություններն ու տարբերությունները

տիկնիկ ու կանֆետ
ես ուզում եմ ստանալ նկար թվերով

4. Ամանորյա ձեր ավանդույթը, որը միշտ անխախտ է՝ նստելու վայր, սպասք, երազանք, ուտելիք, բարեմաղթանք, այցելվող վայր/ ուտելիքներից նշեք նաև այն, որը միշտ դուք եք պատրաստում/
տուն,տավարի միս վրեն տոմատ,երջանիկ տարի ո խաղաղություն,հյուր,կիեվլյան կտլետ,

6.Եթե ձեզ տրվեր հնարավորություն, ինչպիսին կդարձնեիք Ամանորը նշելու սովորույթը, կրկին կթողնեի՞ք ձմռան այո ես կտեղն եմ ձմեռ բայց կդարցնեմ ամսի 25/մեկնաբանում եք, մի քանի նախադասությամբ, ինչու՞ այո, ինչու՞ ոչ/

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով