Սովորողի ամփոփիչ հաշվետվություն. նախագիծ

1.Բլոգում տեղադրել բնագիտության բաժնի հղումը
https://gadriana.edublogs.org/category/%d5%a2%d5%b6%d5%a1%d5%a3%d5%ab%d5%bf%d5%b8%d6%82%d5%a9%d5%b5%d5%b8%d6%82%d5%b6/

2.Առանձնացնել երրորդ ուսումնական շրջանի այն նախագծերը, որին մասնակցել ես, ինչ կուզենայիր ավելացնել։

3.Երրորդ ուսումնական շրջանում մեր քննարկված ուսումնական նյութերից, որն էր ավելի հետաքրքիր, որն էր ավելի դժվար, որը`հեշտ։ Ինչ թեմաներ կուզենայիր լիներ , որ չկա։ Տեղադրիր այն ուսումնական նյութերի հղումները, որոնց առաջադրանքները կատարել ես։

4. Գործնական պարապմունքներից որին ես մասնակցել և ինչ ես սովորել։
Ես շատ-շատ եմ սիրում բնագիտություն որովհետև մենք սվորում ենք շատ հտաքրքիր բաներ։Օրինակ բնության մասին ծովոր օվկիանոսների։

5. Ստացած գիտելիքներդ կկարողանա՞ս օգտագործել քո առօրյայում, կենցաղում, շրջապատում, այգում։ Բեր օրինակներ։
Օրինակ մեր տունը կա մեծ այգի ես ամենօր դուրսեմ գալիս ու օգնում պապիկին խնամի այգին։Օգնում եմ որ նա տերևները հավաքի։

6. Քանի ֆլեշմոբի ես մասնակցել
3

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով