Կախարդական քաղաք

Մի աղջիկ է լինում նա մոլորվում է անտառում իսկ հետ ճանապարը չի գտնում բայց նա տեսնում է մի տղային, որը ծառերի վրա էր թռչկոտում իսկ նրա կողքին շատ տարբեր տեսակի կենդանիներ։ Բայց նա տեսավ ինձ և մոտիկացավ և հարցրեց։
— Բարև աղջիկ քո անունը ոնց է
— Իմ անունը
— Բա էլ ում
— Իմ անունը Մանուշակ է, իսկ քոնը
— Իսկ իմը Մատվեյ
Նրանք սկսեցին ջերմ զրույցը բայց այնտեղ տղեն պատմեց որ սա սովորական քաղաղ չէ այ կաղարդական այստեղ ինչ ասես կհայտնվի, օրինակ
— Ես հեծանիվ եմ ուզում
և նրա դեմը հայտնվում է մի մեծ հեծանիվ բայց տղեն ասում է, որ ոչմեկին չասի չի իմանու այս քաղաքի մասին։ Նա ասաց և հեռացավ։ Մի քիչ ժամանակ է անցնում աղջիկը ասում է իսկ ես կարող եմ ուզել տան ճանփան և նա ասում է
— Ես ուզում եմ տան ճանփան
— և նրա ձեռքին հայտնվում է մի թուղթ որտեղ գծած է տան ճանփեն և նա գնում է տուն և տեսնում է նար սիրող մայրիկին։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով